1

Onderwerp: graftombes

Is het juist dat wij met sommige namen b.v. niet verder komen dan de A.?

2 Laatst bewerkt door Cor (29-01-11 16:35:35)

Re: graftombes

Hallo,

De vraag is wel heel kort, dus wat je bedoelde is mij niet duidelijk.
Als je een bepaalde begraafplaats aanklikt start de site met de achternaam A.
Bovenaan klikken op de B of C etc. geeft een achternamen beginnende met die letter.
Of is er een ander struikelblok ??

Cor

3

Re: graftombes

Hallo Cor,

Als ik in de algemeenheid bij graftombes ga kijken(ik ben met de stamboom bezig)dan overkomt het mij dat ik bij
zeg maar de A zoek dan kom ik net verder als Anna,ik noem maar wat, maar ik wil op zoek naar Wolter of Bernard
maar dat kan niet want het gaat niet verder als Anna! het berichtje onderaan gaat niet naar de volgende!

Re: graftombes

Hallo

Dit klopt inderdaad.
Maar type eens in op achter naam Odding
Dan krijg je alle voornamen  van Odding die in de lijsten staat
Je kunt dus niet zoek op A Odding  dan krijg je inderdaad alleen de voornamen met een A

Groet, Willem

Wie werkt maakt fouten wie niet werkt ook zelfs ik.

5

Re: graftombes

Beste Willem, Ik ben niet alleen op zoek naar de naam Odding, maar het volgende doet zich voor: ik zoek Hendrik de Groot geboren ca 1902 te Emmen, maar ik kom niet verder dan Annigje de Groot geboren 27-12-1910 en dan is de verwijzing naar "volgende " zwart bij mij!

6

Re: graftombes

Om het aantal zoekresultaten enigszins in de perken te houden worden er maximaal 500 namen weergegeven. Wanneer u iemand zoekt, waarvan u de voornaam weet, dan zou u die gewoon bij 'voornaam' moeten invullen. Weet u alleen dat de voornaam begint met een 'H' dan kunt u ook zoeken op 'H%'.