1

Onderwerp: Brief aan gemeente

Hallo
Heeft iemand een mooie voorbeeldbrief welke verstuurd kan worden aan een gemeente om aan te geven dat je als vrijwilliger van Gramtombe de begraafplaats in kaart/beeld wil brengen, dan wel er mee bezig bent? Hedenmiddag kwam ik in gesprek met een beheerder welke was aangesproken dat er iemand (ik dus) met een tablet en een bloknote (tekeningen maken) en een printer in de auto (heb ik niet) op de begraafplaats liep. Hij heeft er geen probleem mee en ziet er ook niet een probleem in maar het zou beter zijn om dit bij een gemeente aan te geven en een soort van toestemming te krijgen.
Hoor graag jullie reactie
Rob

Re: Brief aan gemeente

Hallo Rob

Je hebt geen toestemming nodig.
Niet van de gemeente of van de beheerder.
Je hebt al gepraat met de beheerder en dat is ruim voldoende.
Een beheerder of de gemeente kan gen toestemming geven ze zijn niet de eigenaars.

Groet, Willem (beheerder)

Wie werkt maakt fouten wie niet werkt ook zelfs ik.

3

Re: Brief aan gemeente

Hoi,
Ik weet dat het niet hoeft, al wordt dat door de beheerder bestreden. Hij heeft er ook geen problemen mee, maar was wel aangesproken. Het gaat me meer om te melden dat dit project voor een bepaalde gemeente wordt gestart. Zo doende kan men direct antwoord geven bij vragen van nabestaanden.
Groet
Rob

4

Re: Brief aan gemeente

Gemeenten zetten nu de geboorte, overlijdens-, en ter aardestelling datums op het internet. En dat ook nog tegen betaling. En dan toch elke keer uitleggen wat je als vrijwilliger aan het doen doen bent! Ok de foto's zijn een andere zaak