1

Onderwerp: sneller zoeken

wie kan me even raad geven??
als ik bv weet waar iemand begraven ligt, kom ik erachter.
maar nu is de vraag, als je dat niet weet, hoe kom ik er dan achter??
is het mogelijk ergens een naam in te typen zodat je al die personen op een lijst terug kan vinden??
dank u wel

2

Re: sneller zoeken

Kan u geen gebruik maken van de al bestaande zoekfunctie? http://www.graftombe.nl/names/search

3

Re: sneller zoeken

heb ik al verscheide ne malen geprobeerd maar kreeg telkens het volgende;     *¹ Gegevens van recent overleden personen worden niet weergeven op het openbare gedeelte van graftombe.nl. Klik hier om in te loggen.
         
wat wel lukte was als ik er een gevonden had, alle met de zelfde naam zoeken en kreeg ik een hele lijst.

ps, ik was en ben ingelogd!

4

Re: sneller zoeken

Kan u aangeven om welke naam het gaat? Als u zeker bent dat de naam voor komt, dan zou ik het ook moeten kunnen vinden via de zoekfunctie. Als u dit niet in het openbaar wilt doen, dan kunt u mij ook een e-mailtje sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens op "Verzend forum e-mail" te klikken.

Wanneer u alleen "*¹ Gegevens van recent overleden personen worden niet weergeven op het openbare gedeelte van graftombe.nl. Klik hier om in te loggen. " ziet staan, dan zijn er geen namen gevonden. ( Dit moet even duidelijker worden zie ik )

5

Re: sneller zoeken

u heeft mij al goed geholpen.
wilde een oud tante die ik hier eens gevonden had sneller zoeken, maar ben toen gegaan naar eenzelfde naam, en toen had ik haar weer zo. blijf het dus maar zo doen, hartelijk bedankt hoor!! ik heb al wat interessante gevonden!

6 Laatst bewerkt door cvanheemert (29-05-11 11:20:49)

Re: sneller zoeken

Is het mogelijk een lijst van alle begraafplaatsen in een provincie te zien?
Vergeet deze vraag, ik heb het al gevonden! Echter in de horizontale alphabet balk is geen "I" te zien. Ik ken een van Iterson begraven in Montfoort waar dit een veel voorkomende naam is die ik niet kan vinden nu.

7 Laatst bewerkt door cvanheemert (29-05-11 11:21:17)

Re: sneller zoeken

En na het vinden van een begraafplaats op achternaam een overledene te vinden?
Antwoord al gevonden!

8

Re: sneller zoeken

Hallo,

Wat de "I" van Iterson betreft, zijn er op de site 3 begraafplaatsen
waar een Iterson ligt.
Niet in Montfoort, begraven na 2007 ??
Of niet ingelogd en begraven na 2000 ??
Cor

9

Re: sneller zoeken

Ik zoek Gerard Maarten Hooijberg geb. 7-12-1921.