1 Laatst bewerkt door wageningen (21-05-09 18:34:24)

Onderwerp: Wat wordt er precies bedoeld met het mandje op dit forum?

Geachte heer/mevrouw,

Hierbij even het volgende ben vandaag ingelogd nadat ik u site hebt ontdekt zag al diverse familieleden die overleden zijn op graftombe staan nu is mij volgende vraag aan u. Als ik het vakje aanvinkt wat gebeurd er dan krijg ik dan via mij email de foto van de grafsteen van deze persoon in mij mailbox heb al de hele site afgezocht om iets te weten te komen daarover maar ik kan niets vinden misschien dat ik verkeerd gekeken heb dat kan ook want ben nou maar net ingelogd. Graag u uitleg hierover en eventueel meer uitleg over hoe ik die grafsteen foto kan verkregen zijn er eventueel kosten aan verbonden of is het gratis.

alvast bedankt voor de genomen moeite.

2

Re: Wat wordt er precies bedoeld met het mandje op dit forum?

Hallo,

onder de knop: Home staat links onder:

Stappen:
Stap 1: Kies in de lijst een provincie.
Stap 2: Kies een gemeente.
Stap 3: Kies een plaats.
Stap 4: U krijgt nu alle gegevens van de opgevraagde plaats te zien. De namen zijn onderverdeeld in alfabetische volgorde. Stap 5: Foto's kunt u aanvragen, door het hokje/ de hokjes voor de namen aan te vinken. Vervolgens gaat u naar het grijze balkje boven de namen en klikt hier op, dan naar boven klik op fotomandje(0) en de rest wijst zich van zelf, dus altijd twee keer klikken.

Alles is gratis, echter een donatie voor de serverhuur etc. wordt niet afgeslagen.

Cor
afd.P.R.

3

Re: Wat wordt er precies bedoeld met het mandje op dit forum?

bedankt voor je snelle berichtgeving ik zal eens kijken of ik er uit komt ik hoop dat het me gaat lukken zoniet dat zal ik zeker contact met je opnemen via dit forum mocht het me lukken dan geef ik daarover ook mij berichtgeving hierover.

4

Re: Wat wordt er precies bedoeld met het mandje op dit forum?

heb nu twee familieleden gevonden die erop stonden heb verder nog geen tijd gehad om alles uitgebreidt te doorzoeken. Maar het is me wel geluk om van de gene die ik al heb gevonden om die in het mandje te stoppen en te verzenden om de foto te verkrijgen.

5

Re: Wat wordt er precies bedoeld met het mandje op dit forum?

Hallo Wageningen,

Mooi om te lezen dat het gelukt is.
Ja genealogie neemt een hoop tijd in beslag, en is meestal een verslaving
waar geen afkickcentra's voor zijn.!!

Succes verder, Cor.

6

Re: Wat wordt er precies bedoeld met het mandje op dit forum?

namens deze weg bedankt voor de foto,mijn man is al heel lang bezig met zijn stamboom,en heeft er nog geen foto"s bij,dus vond het wel mooi dat ik ze op deze manier kan krijgen.bedankt namens mij en mijn familie