1

Onderwerp: vervelend

Als nabestaanden willen wij niet dat de grafsteen van ons gezin openbaar en voor iedereen opvraagbaar is. Vooral omdat het iets van ons als gezin is en erg privé en emotioneel.
Wij zouden dan ook ontzettend graag zien dat u onze gevoelens respecteerd en onze steen van uw site verwijderd.

Re: vervelend

Goedemiddag

Ik heb je al een mail gestuurd.
Dus je kent ons standpunt.

Gr, Willem

Wie werkt maakt fouten wie niet werkt ook zelfs ik.

3

Re: vervelend

Bij het nakijken van de begraafplaats van mijn tante,op de begrr.pl. bij de GK te Nieuwe Pekela graf 204, kwam ik tot de ontdekking dat de naam niet helemaal juist is weergegeven in de omschrijving. De juiste achternaam is Brandsema,(zie ook haar ouders in Nieuw Buinen, Nieuwe begr.pl. graf NWB00051

4

Re: vervelend

heelal schreef:

Als nabestaanden willen wij niet dat de grafsteen van ons gezin openbaar en voor iedereen opvraagbaar is. Vooral omdat het iets van ons als gezin is en erg privé en emotioneel.
Wij zouden dan ook ontzettend graag zien dat u onze gevoelens respecteerd en onze steen van uw site verwijderd.


Ik ben een zeer spiritueel mens, en vind dat ook overledenen het recht hebben om gezien te worden. Dit schrijf ik met alle respect. Lieve groet.

Re: vervelend

Ik kan me goed voorstellen dat niet iedereen het leuk vind om het terug te vinden op internet zonder daar toestemming voor te hebben gegeven
Ik moet wel eerlijk zeggen ook dat ik het eerst ook niet leuk vond en toen kwam het besef dat er iemand was die mijn vader ook de moeite waard vond om ook hem hier te plaatsen en dat heeft me best goed gedaan ondanks dat hij nu 9 jaar dood is