1

Onderwerp: Buunders

Het is voor mij onmogelijk om gegevns te vinden over de voorouders van Buunders in de Betuwe. Mijn grootmoeder en overgrootouders komen uit Buren (Gld.). Eeen groot deel van de familie is nog steeds woonachtige in de betuwe. Wie kan mij links geven.
Alvast bedankt.

2

Re: Buunders

Beste Abrah091,

Probeer je geluk eens via www.genlias.nl. Ik had 167 treffers op Buunders in oa Rheden, Culemborg.

Succes!

Is dit de weergave van de werkelijkheid, of geeft de werkelijkheid dit weer? (Frank Boeijen 2009)

3

Re: Buunders

Bedankt voor de tip. Ik ben inderdaad vorig weekend door een ingeving en wat namen die mijn moeder van oudtantes gaf tot linken in de tak Buunders. Heb inmiddels ruim 100 personen uit de Betuwe met de namen Buunders en van Arkel kunnen invoeren.

Lachen blijf ik altijd en het wordt tot nu toe alleen maar beter. Heb inmiddels ruim 3000 personen in twee weken kunnen invoegen. Dus ...
Bedankt voor de tip.

4

Re: Buunders

O ja,
De Buunders in Rhenen en Culemborg, zijn ook familie. Maar dat is niet mijn eerst prioriteit. Eerst de directe lijnen en langzamerhand de bijlijnen. Mijn doel is de lijnen zo ver en breed mogelijk (natuurlijk gerelateerd aan de namen uit onze familie (die van al mijn overgrootouders) uit te werken. Wel een kluis, maar het levert heel veel interessante verhalen op en natuurlijk verklaringen van bepaalde zaken die gekoppeld zijn aan familiehistorie.
Een vraagje, heeft u een raltie met de familie Buunders.