1

Onderwerp: Een vraag over een bepaalde foto

Hallo mensen, ik heb een vraag over een foto die ik gisteren toegezonden kreeg. Het gaat over de foto van Bartje Lubberts geb. 4-3-1964 overl. 21-5-1966. te Diepenveen. Ik zou graag willen weten wanneer die foto is gemaakt, want ik hoorde van mijn moeder dat het graf "waarschijnlijk" geruimd. Althans dat zou mijn oma een aantal keren gezegd hebben. De laatste keer dat mijn oma dat gezegd zou hebben, was vorige week. Ik zal eerdaags zelf eens een kijkje gaan nemen op de desbetreffende begraafplaats of de woorden van mijn oma wel terecht zijn. Ondank dat ben ik toch nieuwsgierig.

Groetjes, Wendy

2

Re: Een vraag over een bepaalde foto

Hallo Wendy.

In Irfan-view via Image > Information staat een datum.
Meerdere info via de Exif knop.
In andere programma's even zoeken naar info, exif, about, bestandsinfo o.i.d.
Irfan-view is een freeware plaatjesbekijkprogramma, maar ook nog veel meer funkties.
Url:  http://www.irfanview.net/

Ik heb de foto even opgevraagd bij Willem.
Hij is gemaakt op 02-09-2006.

Het kan zijn dat het graf na 2006 geruimd is, de wettelijke 10 jaren waren toen om.
Maar het kan ook nog wel bestaan, afhankelijk of de nabestaanden ervoor betalen.
Zelf kijken of de beheerder zoeken en vragen.

Gegroet van Cor Seinstra.

Re: Een vraag over een bepaalde foto

Dank je wel voor de informatie. Weet je wat wrang is, mijn oma had dat voor het eerst in 1988 gezegd dat het graf geruimd zou zijn. Nu de datum van de foto bekend is dan ga ik min of meer van uit dat het graf nog bestaat. Maar ik ga inderdaad zelf een keer kijken. "Eerst zien dan geloven" luidt het gezegde smile

Groetjes, Wendy