Onderwerp: Verkeerde datum van overlijden

Hallo,

De datum van overlijden van mijn vader staat niet goed op de site moet zijn 12-02-1990, tevens staat hij er dubbel in, zie hieronder:

5982 Toon Franken 23-01-1922   23-08-1980  Details 
5982 Toon Franken 23-01-1922   23-08-1980  Details

Groeten,
Gerrie Franken

2

Re: Verkeerde datum van overlijden

Voor Gerrie en de rest van de Wereld:

A.u.b. ook de plaatsnaam, provincie en eventueeel de naam van de begraafplaats vermelden.
De beheerder is de leeftijd van zoekplaatjes allang gepasseerd.

Dit is uiteraard ook voor anderen van toepassing.

Gegroet Cor, afd. P.R. Graftombe

Re: Verkeerde datum van overlijden

Cor,

Je hebt gelijk, maar ik ben van mening dat je het misschien iets tactischer kan brengen.
Als je een beetje verstand hebt van p.r. weet je dat.
Daar komt ook nog bij dat Gerrie zich vandaag pas heeft aangemeld bij deze site dus ik kan mij zo voorstellen dat Gerrie nog niet precies weet hoe het allemaal werkt.

Met vriendelijke groet,

Wilma.

4

Re: Verkeerde datum van overlijden

Gerrie,
mijn excuses als het bot overkwam, mijn bedoeling was alleen om het voor Willem zo gemakkelijk mogelijk te maken.
Met vaak meer dan 100 aanvragen per dag moet hij zijn tijd wel zeeeer nuttig besteden.

Wilma,
dank voor de terechtwijzing.
Zonder er op te letten hoelang iemand al op dit forum komt, zie ik steeds weer zulke vragen.
Dan heb ik iets van: ALWEER EEN.
Met meer dan 1 miljoen namen en ruim 600.000 foto's zijn er vele foto's met dezelfde filenaam.

En van P.R. heb ik helemaal geen kaas gegeten.
Als technicus werkte ik dus in een heel andere hoek.
Als P.R. man ben ik er bij Graftombe zomaar ingerold.
Van Willem heb ik nog geen klachten gehad. (laat staan ontslag).
Maar als iemand zich geroepen voelt dit van mij over te nemen mag dat van mij zonder problemen.
Er blijft voor mij genoeg te doen.
Eigenlijk is het ook nauwelijks een funktie, maar ik zet het er maar bij omdat men anders misschien denkt van waar bemoeide hij zich nou weer mee.

Ik zeg/schrijf vaak wat ik denk en dat is natuurlijk niet de meest taktische manier.

Dit epistel had ik ook na de eerste 2 regels kunnen stoppen, maar duidelijkheid nastreven lijkt mij beter.

Met vriendelijke groet,
Cor.

Re: Verkeerde datum van overlijden

Hallo Cor,

Je doet het verder prima en ik weet dat je Willem op die manier veel uit handen neemt.
Petje af.

Met vriendelijke groet,

Wilma.