1

Onderwerp: Ik ben op zoek naar

het graf van Abraham of Bram van Leeuwen overledern op 11 Januari 1992.  Begraven 15 Februari 1992.  Het graf is 15 januari 2008 geruimd. zijn vrouw heet Wilma van Leeuwen- Kappers. De begraafplaats heet Nieuw Eyck en Duin Kamperfoeliestraat  in den Haag. Ik vind wel enkele  graven van Leeuwen maar deze staat er niet bij Zijn vroue wil zo graag een foto van het graf en ik heb beloofd te kijken of ik iets voor haar kan doen  vriendelijke groeten Hennie

2

Re: Ik ben op zoek naar

Hennie,
In de lijst "In Bewerking" staat deze begraafplaats nog niet vermeld.
Zodat je moet aannemen dat er nog geen vrijwilliger mee bezig is.
Jammer voor Wilma.

Maar heeeeeel misschien is er een lezer die daar toevallig een foto van heeft.

Gr. Cor Seinstra.

3

Re: Ik ben op zoek naar

Beste Cor Het kerkhof waar het om gaat staat wel in de lijst. Alleen het graf van deze man is er niet bij wel van zijn familie  Begrijp ik dat niet alle graven worden gefotografeerd?

4

Re: Ik ben op zoek naar

Hennie,
alle graven worden op de foto gezet, tenzij de steen niet meer te lezen is.
Of op verzoek weer van de site verwijderd.
Zelf heb ik meegemaakt dat er familie bij een graf was, en mij verzocht er niet
een foto van te maken, waaraan ik uiteraard voldeed.
Maar een vrijwilliger is ook maar een mens, dus per abuis 1 of meerdere overslaan is mogelijk.
Of de foto is niet goed opgeslagen in de camera.
Naderhand kontroleren of men alles gehad heeft is ondoenlijk.

Cor.

5

Re: Ik ben op zoek naar

Beste Cor dank je wel voor je antwoord Natuurlijk is het ondoenlijk alle graven te fotograveren en ik neem je niets kwalijk hoor Jammer dat dit graf er niet bij is vooral omdat het net is geruimd  maar bedankt voor je hulp en ik kom hier nog weer eens terug Fijne dag nog  groeten Hennie

Re: Ik ben op zoek naar

ik ben op zoek naar mijn voorouders, Louis Franssen, geboren te Amsterdam 1875?) en daar als kleermaker gewerkt. Later is hij naar Breda verhuisd.Daar kom ik (1951) ook vandaan