Onderwerp: Geachte bezoekers

Geachte bezoekers.

Graftombe draait geheel op vrijwilligers.
Deze site draait op een gehuurde server en dat kost geld.
Nou doe ik dit voor mijn hobby en een hobby mag wat geld kosten.
Voor dit servergebruik betaal ik aan kosten 65 Euro per maand.
En dat is mij wat te veel van het goede.
Nu komt er wel wat binnen aan donatie maar dat is niet toereikend.
Om de zaak financieel te steunen zoek ik nu een sponsor die een maandelijkse bijdrage wil leveren.
Deze sponsor wordt dan ook met zijn/haar naam in het openingsscherm vermeld.
Mocht u iemand weten stuur dan even een mailtje naar w.hovinga@home.nl
Uiteraard zijn ook andere bijdragen tot het instand houden van Graftombe nog altijd welkom.

Bij voorbaat hartelijk dank.

W. Hovinga

Wie werkt maakt fouten wie niet werkt ook zelfs ik.

2

Re: Geachte bezoekers

Dus als je minimaal 13 mensen vindt die elke maand 5 euro willen doneren ben je uit de kosten, dat moet toch te doen zijn!

We maken er allemaal met veel plezier gebruik van!

Geef mij maar het giro/bank nummer ben ik de eerste en hopelijk niet de laatste.........................

3

Re: Geachte bezoekers

Hallo ivanbiesen

Postbank :P4660684 t.n.v N.van Maaren te Roden is het gevraagde.
Inderdaad, hopelijk volgen er meerdere.

Zelf stuur ik 1x per jaar een maandbedrag aan serverhuur.

Cor Seinstra  afd. P.R.

4

Re: Geachte bezoekers

Dat komt dus ong. op het zelfde bedrag neer. Ik kan me voorstellen dat sommige mensen dat niet in een keer kunnen missen, dus vandaar mijn voorstel.

Dat moet toch voor meerdere liefhebbers van Graftombe te doen zijn?

5

Re: Geachte bezoekers

Hallo Willem, Cor en ivanbiesen,

Hedenochtend had ik al willen reageren op dit verontrustende bericht. Echter wilde ik even mijn gedachten hier over laten gaan. Het initiatief om een maandelijkse donatie te doen vind ik op zich een goed begin. Ik wil ook wel meedoen voor € 5,- per maand.

Niet geheel toevallig zat ik vanochtend op de site van de "concurrent" Zerken.nl (slechts iets meer dan 104000 namen). Deze site bevat gesponsorde onderdelen. Ik meen een reclame van Yarden en Monuta gezien te hebben. Wellicht is er binnen de organisatie iemand die contact wil en kan leggen met deze instanties. Wie niet waagt die niet wint.

Persoonlijk zou ik het zonde vinden als deze goedlopende site door geldgebrek te onder zou gaan. Dus wie volgt?

Ernst Verdonk

Is dit de weergave van de werkelijkheid, of geeft de werkelijkheid dit weer? (Frank Boeijen 2009)

6

Re: Geachte bezoekers

Ja, ik begrijp eigenlijk het probleem niet. Toen ik zo'n 2 jaar geleden voor het eerst op deze pagina kwam, vond ik het al heel bijzonder dat ik hier zomaar gegevens vanaf kon halen. Toen ik wat later ook foto's ging opvragen, bleek dat ook nog helemaal gratis te zijn!!!!!!! Als ik daar wat voor had moeten betalen, had ik dat volkomen terecht gevonden. Als de bekostiging voor deze pagina niet meer is op te brengen, ook niet door reklame's of vrijwillige bijdragen, dan moet dit volgens mij toch eens overwogen worden. Het gaat tenslotte om het voortbestaan van Graftombe.nl en niet om winst te maken.

Groeten Jan

7

Re: Geachte bezoekers

Een ieder die €5 per maand stort is ook prima.
Hopelijk wordt dit dan na ca. 3 maanden vergeten, daar ben ik dan bang voor.  (zelfkennis !!).
Laten betalen voor foto's is een laatste redmiddel.
Alleen is dat voor buitenland bewoners nogal duur.
De overschrijfkosten zullen dan vaak de fotokosten overstijgen, vermoed ik.
Maar het kan wel.

gegroet Cor Seinstra.

Re: Geachte bezoekers

hallo allemaal.
ik zal ook een machtiging uit schrijven voor 5 euro per mnd.
ik als vrijwilliger wil niet gauw zien dat er reklame opkomt(dat was niet de bedoeling)
het heeft mij al een vermogen gekost maar dat heb ik met plezier er voor over gehad.
bet voor de foto,s daar ben ik het absoluut niet mee eens.
het is en blijft een gevoelige site en daar hoort geen reklame bij.
het leukste zou zijn donatuurs voor deze site en daar ben ik wel voor.
groet wiesje

9

Re: Geachte bezoekers

Elke maand 5 euro storten hoeft niet vergeten te worden, ik heb het zelf al met de postbank voor elke maand ingesteld, dan gaat het automatisch.
Simpel als wat!

10

Re: Geachte bezoekers

En als je geen internetbakier bent, regel je bij de bank gewoon een periodieke overschrijving. Dit ga ik maandag dan ook direkt regelen!

Is dit de weergave van de werkelijkheid, of geeft de werkelijkheid dit weer? (Frank Boeijen 2009)

11

Re: Geachte bezoekers

Goed idee. Heb ik ook meteen gedaan.

ivanbiesen schreef:

Elke maand 5 euro storten hoeft niet vergeten te worden, ik heb het zelf al met de postbank voor elke maand ingesteld, dan gaat het automatisch.
Simpel als wat!

Ik beschouw het een beetje als een morele plicht om Willem niet in de kou te laten staan (zitten-liggen).
Het zou heel erg jammer zijn als Graftombe niet meer verder zou kunnen draaien.

12

Re: Geachte bezoekers

Hoi Willem,

Zou best een bijdrage wllen doneren.
Vind het een uitkost dat dit op deze mannier mogelijk is.
Stuur me prive even de gegevens door op welke rekening.

Hoogachtend ,

Re: Geachte bezoekers

Hallo Frans

De gegevens voor een donatie staan wel op de site.
En het staat hierboven ook wel genoteerd.
Bij voorbaat onze dank.

Vrg,Willem

Wie werkt maakt fouten wie niet werkt ook zelfs ik.

14

Re: Geachte bezoekers

Toch is die weerzin tegen reclame onnodig denk ik, via google adsence kan je zelf bepalen hoe netjes of schreeuwerig je de reclame op je site wilt hebben. Tevens zoekt google echt passende reclame bij de onderwerpen die op het forum genoemd worden. Dus echt niet storend of zo. Kijk maar eens op www.familieplein.yourbb.nl (is gratis dus ik krijg geen inkomsten van de reclame). Een familielid van mij heeft ook een forum en die verdient aardig wat aan reclame inkomsten. Dus ik denk echt wel dat het een overweging waard kan zijn, mocht het met donaties niet willen lukken.

Iedereen maakt geschiedenis.

15

Re: Geachte bezoekers

Erg bijzonder dat deze site louter met vrijwilligers werkt en nog geen sponsors heeft.
Hebben jullie inmiddels al contact gelegd met in vorige berichten genoemde Yarden enzo ?
Ik ben erg blij met de opgestuurde foto's, Willem, Hartelijk dank  smile
En ik zal ook een bedrag(je) overmaken!
Groet, Godineke