1

Onderwerp: Oosterbegraafplaats Amsterdam

Hoi,

allereerst mijn complimenten voor de site! Wat ik mij afvroeg is het volgende, in Amsterdam heb je zoveel begraafplaatsen, waarom staat er dan alleen maar Westgaarde op? Want mijn tante is begraven op de Oosterbegraafplaats te Amsterdam en ben wel nieuwschierig naar de grafsteen ben er namelijk nooit geweest.

Groetjes

Patricia

Re: Oosterbegraafplaats Amsterdam

Hallo Patricia

Wij zijn een clubje vrijwilligers met andere woorden de site draait op vrijwillgers.
Voor deze begraafplaats is nog geen vrijwilliger maar wie weet wat de toekomst brengt.
Dus wat geduld a.u.b.

Vrg,Willem

Wie werkt maakt fouten wie niet werkt ook zelfs ik.

3

Re: Oosterbegraafplaats Amsterdam

Dank je wel voor de reactie, het was geen aanval hoor, kwam misschien wel zo over, maar vroeg het me zomaar af! ik zal de site in de gaten houden. als ik in de buurt had gewoont had ik het gedaan, maar het is ver weg van mij.

4

Re: Oosterbegraafplaats Amsterdam

Er zijn (helaas) meerdere sides die hetzelfde werk verrichten. Makkelijker zou zijn als die allemaal gebundeld werden. De Oosterbegraafplaats is een megaklus, en als ik het goed gelezen heb zou het grafstenenproject in Noord Holland inmiddels wel begonnen zijn met het fotograferen van de stenen, en zijn die al een beetje te bekijken, maar moet er nog geindexeerd worden.

Je kunt de link gebruiken van graftombe.nl

Overigens doe ik momenteel Westgaarde, en ben momenteel bezig met de algemene graven, ik heb inmiddels een 500-tal graven gefotografeerd en ben aan het indexeren, maar ben nog niet op de helft van dit vak alleen al! Om maar een indruk te geven van de grootte van de begraafplaatsen.

Groeten, Fred

5

Re: Oosterbegraafplaats Amsterdam

heb je al een foto gevonden