Onderwerp: foto aanvragen

Vanaf vandaag kan men 3 maal daags een aanvraag doen dit wil zeggen dat je maximaal 30 foto's per dag kunt aanvragen. Het aanvragen van foto's vergt nog al wat tijd van mij om dit te verwerken.
Nog even voor de goede orde men is niet afhankelijk van 1 begraafplaats je kunt net zoveel begraafplaatsen bijlangs als je wilt het fotomandje gaat wel mee er kunnen maximaal 10 foto's in het mandje ook al zou dit van 10 verschillende begraafplaatsen zijn. zolang men niet op het fotomandje boven aan de pagina klikt kun je doorgaan met vullen. Maar telkens als men wat foto's aan vinkt en op het grijze balkje klikt word het mandje gevult is hij vol klik dan op het fotomandje boven in de pagina.

Vriendelijke groet, Willem

Wie werkt maakt fouten wie niet werkt ook zelfs ik.

2

Re: foto aanvragen

Sorry Willem ik heb mijn bericht per ongeluk in de verkeerde rubriek gezet. Kun je het eruit verwijderen?
Gr. Nely Kloosterman.

3

Re: foto aanvragen

Ik heb vandaag voor het eerst een foto opgevraagd. Maar hoe kan ik hem vinden. Ben nieuw dus weet nog niet hoe het precies werkt.
m.v.gr. lientim

Re: foto aanvragen

Hallo Lientim

Probleempje is al opgelost zag ik.

Vriendelijke groet, Willem

Wie werkt maakt fouten wie niet werkt ook zelfs ik.

5

Re: foto aanvragen

Heb mij gisteren geregistreerd.
Bedankt voor de snelle verwerking van mijn foto aanvraag.
m.vr.gr.
Jo

6

Re: foto aanvragen

In Voorburg zijn meer begraafplaatsen. Ik mis begraafplaats aan de Rodelaan

7

Re: foto aanvragen

Hallo
Ik heb mij een paar dagen geleden geregistreerd om een foto op te vragen.
En ik vind dit een geweldig idee.
Aangezien ik zelf niet naar een begraafplaats durf te gaan, kan ik nu toch het graf zien waar mijn familieleden of andere bekenden in liggen.
Ik heb nog niet verder gezocht maar zijn er ook foto's van plaatsen waar urnen staan?
En de begraafplaatsen in heerlen centrum en imstenrade komen die ook een keer aan de beurt?

iig ontzettend bedankt en veel succes met de site

Marian

Re: foto aanvragen

Hallo Marian.

We doen ons best maar we zijn afhankelijk van de vrijwilligers.
En we kunnen nog niet alles te gelijk.
Geduld is een schone zaak.

Vrg, Willem

Wie werkt maakt fouten wie niet werkt ook zelfs ik.

9

Re: foto aanvragen

Marjan,

Zelf ben ik 1 van de vrijwilligers van Graftombe.
Als ik op een begraafplaats urnen zie staan, maak ik ook daar een foto van.
En deze type ik dan ook uit.
Maar er is geen verschil te zien, in de lijst, of het een urn, urnengraf of een "normaal" graf is.
Op sommige begraafplaatsen heb ik grafstenen gezien met 5 of 6 namen er op.
En dat bij een grafbreedte van circa 90 cm.
Ik snapte wel dat daar niet zoveel kisten in kunnen.
Toen ik een geopend graf zag, zag ik daar een aantal urnen in staan.
Als het later dicht is en er een steen op staat dan weet je niet meer wat er zich onder bevind.
Een buurman van mij is gecremeeerd en zijn weduwe heeft die urn thuis staan.
Zij wordt t.z.t. begraven en dan komt die urn ook in dat graf.
Later zal een bezoeker niet weten wat zich in dat graf bevind.
(behalve de familie en een paar bekenden en ik).

Jammer dat je niet naar een begraafplaats durft te gaan.
Zelf had ik er vroeger ook wat een hekel aan.
Nu vind ik het daar heerlijk rustig toeven.
Het mag niet en de behoefte heb ik ook niet maar ik zou er zelfs best wel durven slapen als dat zo uitkwam.!!
Ook ben ik wel oma's tegen gekomen die met een kleinkind in de kinderwagen op een begr.pl. lekker in het zonnetje op een bankje zaten.
Probeer er eens heen te gaan met een vriend of vriendin of familielid.
Ik woon in Leeuwarden, terwijl jij in het zuiden woont (vermoed ik) anders zou ik jou uitnodigen om er eens samen een bezoek te brengen.
Nog nooit heb ik daar spoken of witte wieven o.i.d. gezien hoor.!!!

Begraafplaatsen komen aan de beurt als er een vrijwilliger m/v daar mee aan de slag gaat.
Niemand wordt aangewezen om een begr.pl. te gaan fotograveren.
Bij In Bewerking > Limburg kun je zien waar men mee bezig is.
Heerlen, Dr. C. Meulemanstrat is nog niemand mee bezig.

Groetjes, Cor Seinstra

10

Re: foto aanvragen

Hallo Willem en Cor

Bedankt voor uw antwoorden.
Ik zal zeker rustig afwachten, ik was al heel blij om de graven van mijn opa en oma en hun baby dochtertje (theoretisch gezien toch een tante van me) te zien op foto.
Bij mijn opa en oma ben ik 1 keer geweest maar das al lang geleden.
Ik woon idd in het zuiden van het land.
En dat ik niet naar een kerkhof durf heeft niets te maken met spoken of andere dingen maar met het feit dat ik als 4 jarige geconfronteerd werd met het feit dat mijn lichamelijk en geestelijk gehandicapte zusje dood zou gaan, dat is gelukkig niet gebeurd.
Maar ik zal me dus helaas nooit op mijn gemak voelen op een begraafplaats of andere dingen die met dood te maken hebben. Daarom ben ik het er ook niet mee eens dat er tegenwoordig op elke hoek een gedenksteen staat als er op die plek ergens iemand gestorven is, even kan ik nog inkomen , maar een vaste gedenkplaats hoort op een kerkhof thuis, het is misschien struisvogelpolitiek, maar dat is mijn mening want ik er heb moeite mee.
Heel soms heb ik de moed om mee te gaan naar een kerkhof maar dan knijp ik de handen van mijn begeleider tot puree, dus geen aanrader om mee te gaan , Cor hihi
Gelukkig ben ik er wel geweest op momenten dat het moet, al is dat dan maar 1 keer.
Maar met zo'n foto is dat toch een blijvende herinnering.
In ieder geval heel erg bedankt.

Marian

Re: foto aanvragen

Hallo ik had net ook een foto aangevraagd van mijn pa zijn tante maar krijg ik die per mail te zien of hier op het forum ?? Ja sorry ben ook net nieuw hier en weet niet hoe het te werk gaat.

Groetjes Francien

Re: foto aanvragen

Hallo Francien

Je krijgt de foto's digitaal toegestuurd.

Vrg, Willem

Wie werkt maakt fouten wie niet werkt ook zelfs ik.

13

Re: foto aanvragen

Francien,
je krijgt de foto als bijlage bij een Emailbericht toegezonden.
Weet je zeker dat er een Middendorpboek is???
Ik heb een Arie Middendorp gekend die leraar LTS elektro was, en
daarvoor werkzaam bij de PTT afd. telefonie.
Wonende in of om Leeuwarden.
Zal nu over de 75 zijn vermoed ik, als hij nog leeft.

Groeten Cor Seinstra

14

Re: foto aanvragen

Heb mij gisteren geregistreerd.
Bedankt voor de supper snelle verwerking van mijn foto aanvraag.
m.vr.gr. Rein