Onderwerp: Op zoek naar een overleden persoon

hallo mijn naam is cor en ben  nieuw hier ik ben  op zoek naar info waar een vriend van me is overleden  en evt zijn ouders 
De gegevens wat ik heb is apj karremans
Voornamen albert petrus Maria
Geboren op 16 april 1954 in leiden of omgeving
Laatste adres woonachtig in alphen aan den rijn en daar ook overleden overleden op 1 maart 2019 ouders begraven in voorschoten

2

Re: Op zoek naar een overleden persoon

Ik ben op zoek naar mogelijke nabestaanden van Paul Pieter Schuhmacher overleden 22 juli 1996  begraven op de Nieuwe alg. begraafplaats van Ede.
Mogelijk heeft mijn schoonvader met hem op Celebes gediend voor de KNIL in 1945-1946.

3

Re: Op zoek naar een overleden persoon

Ik zoek mevrouw T. Poort - Arwert woonde in Winschoten, Abel Tasmanstraat 104, geboren 27 april 1926, ik zoek haar overlijdensdatum. In de oorlogsjaren woonde zij bij haar ouders in Hippolytushoef Gemeente Wieringen.

Met vriendelijke groet,
Niesje Elza Baijs
IJsselmeerstraat 21
1779 XC  DEN OEVER
n.baijs@tele2.nl

4

Re: Op zoek naar een overleden persoon

Haallo Niesje,

Arend Poort is ovl. 21-01-1993 te Winschoten, 73 jr.  zie:
https://www.delpher.nl/nl/kranten/view? … eg21:a0446

Tiny Arwert leefde toen nog.
Kon haar niet vinden.
Zou nog kunnen leven ?

Groetjes Cor

5

Re: Op zoek naar een overleden persoon

Jacob Westerhuis

6

Re: Op zoek naar een overleden persoon

Wiers 866
Gelieve zelf een nieuw onderwerp/topic aan te maken het is op deze manier onoverzichtelijk.
Op Graftombe worden  14 personen vermeld

7

Re: Op zoek naar een overleden persoon

Ik zoek naar familie van Mettje van der Schaaf geboren in 1863 in Berlikum.
Ik zou graag willen weten of ze ook broers of zusters had en hoe haar vader heette.

8

Re: Op zoek naar een overleden persoon

frud, graag zelf een nieuw topic aanmaken dat maakt het zoeken van de 1e vraag overzichtelijk.
Hierbij de ouders eenvoudig te vinden via Alle Friezen.


Vader
Klaas Jarigs van der Schaaf
Moeder
Hiltje Walings de Valk

Re: Op zoek naar een overleden persoon

Ik zoek de overleden 2 kinderen in de periode 1940-1946 van het echtpaar Harmen Reitsma en Lysbert Lijzenga

10

Re: Op zoek naar een overleden persoon

zoek in   delpher.nl

11 Laatst bewerkt door Keluarga (01-03-24 16:39:41)

Re: Op zoek naar een overleden persoon

heinlems schreef:

Ik ben op zoek naar mogelijke nabestaanden van Paul Pieter Schuhmacher overleden 22 juli 1996  begraven op de Nieuwe alg. begraafplaats van Ede.
Mogelijk heeft mijn schoonvader met hem op Celebes gediend voor de KNIL in 1945-1946.

Hallo, mijn naam is Jesse, ik ben een kleinzoon van Paul. Hopelijk leest u dit ooit nog, ik ben erg geïnteresseerd in oude verhalen vroeger, met name over mijn opa.
Ik hoor graag van u
Mvg Jesse