26

Re: Begraafplaatsen updaten

Hallo Jan,

Nog lang niet alle begraafplaatsen staan op Graftombe.
We zijn afhankelijk van vrijwilligers die de foto's maken van alle grafstenen en die
gegevens invoeren in een Excel bestand.

Re: Begraafplaatsen updaten

Beste Willem, Cor,
Hier interesse om te helpen met updaten van "Oud" en Westduin in Den Haag. Wilt u mij overzicht sturen? Liefst ook met foto s . Er zijn helaas veel graven geruimd. Ik heb zelf ook veel foto s gemaakt die ik jullie kan sturen. Alv Hartelijk Dank , Mary Vermeer

28

Re: Begraafplaatsen updaten

Vraagje. Hebt U vrijwilligers voor de begraafplaatsen van Moordrecht. Zo niet dan wil ik best bijdrage leveren.

29

Re: Begraafplaatsen updaten

Ik ben op het RK graf in Zwolle geweest, moet nog een stuk fotograferen dan heb ik alles op foto staan.
Is er interesse hierin en wat zou ik hiermee kunnen doen. Graag info.
Groetjes El

30

Re: Begraafplaatsen updaten

Binnenkort zal ik starten met updaten van de 2 algemene begraafplaatsen in Moordrecht en de nog niet genoemde  RK begraafplaats beginnen te fotograferen.
Groetjes,
Herman van Niedek

31

Re: Begraafplaatsen updaten

Hallo Herman,

Zal de 2 begraafplaatsen in Moordrecht op de lijst zetten.
Voor nieuw begr. pl. is er geen lijst.
De beheerder zal ik even inlichten.
Succes met de bezigheden.
Heb je nog info nodig :: Informatie - contact .
Groeten Cor.

32

Re: Begraafplaatsen updaten

Cor,  Die RK begraafplaats kan ik zelf wel uitzoeken.  Welek info heb je over die andere begraafplaatsen? Fysiek ken ik ze wel. mail mij evt. hvniedek@planet.nl

33

Re: Begraafplaatsen updaten

Hallo Herman,

Over die begraafplaatsen weet ik niets.
En niet bekend in die omgeving.
Is nogal een eind van Friesland waar ik woon.

Advies: wis je emailadres van jouw bericht.
Cor

34

Re: Begraafplaatsen updaten

Goedemiddag,

Ik zie dat de Algemene begraafplaats 't Groenedael in Almelo voor het laatst aangevuld is in 2009. Ik heb enorm veel foto's gemaakt van zerken op deze begraafplaats. Ik zou ze hier graag willen plaatsen. Ik zou graag informatie ontvangen over het hoe en wat van het plaatsen. Misschien kan ik iets voor jullie betekenen.

Met hartelijke groet,
Jolanda

Re: Begraafplaatsen updaten

Hallo Jolanda

Heb je een mail gestuurd

Vriendelijke groet Willem

Wie werkt maakt fouten wie niet werkt ook zelfs ik.