1

Onderwerp: Hoe vind ik laatste rustplaats

Van een gezamenlijke studiegenoot vernam ik het overlijden door zelfdoding van mijn goede vriend Simon Müllender. Mijn laatste contact met hem was in 2011. In naar wat later een psychose bleek heeft hij met iedereen het contact verbroken. Oktober 2012 was het laatste levensteken.

Ik zou graag zijn laatste rustplaats bezoeken. Die is mij echter niet bekend en er zijn geen naasten of familieden in leven. Hoe kan ik deze achterhalen?

Ik weet dat hij 1 september jarig was en iets ouder was dan ik, geboortejaar 1974 of 73.

Woonplaats Nijmegen
Mackaypad 22
6535 VN Nijmegen

Burgerzaken Gemeente Nijmegen is het helaas niet gelukt zijn rustplaats te vinden. De aangifte van overlijden wordt maar twee jaar in het archief bewaard. Het Openbaar Ministerie is door hen gebeld, aangezien het OM de aangifte heeft gedaan. Het OM houdt echter niet bij waar iemand is begraven of gecremeerd. Wel konden ze mij de overlijdensdatum vertellen: 6 mei 2013.

Vrienden hebben enkele jaren geleden, toen het nieuws van zijn dood bekend werd, de begraafplaatsen/crematoria in Nijmegen gebeld. Dat leverde helaas niets op.

2

Re: Hoe vind ik laatste rustplaats

Helaas staat hij niet op graftombe.

Proberen via Facebook etc.
Misschien weet iemand daar meer.

succes,
Cor

3 Laatst bewerkt door E.L.Smit (31-03-19 15:07:35)

Re: Hoe vind ik laatste rustplaats

Om meer persoonlijke gegevens te krijgen kun je een persoonslijst aanvragen, zie hier:   tps://cbg.nl/diensten/uittreksels-pkpl/

Daar ook een adres bekend is zou je daar bij buren of omgeving kunnen informeren, en/of uitvaartverzorgers in Nijmegen

Evert Smit