Onderwerp: Opheffen Graftombe

Hoi Willem,
Ik lees net je bericht over het verlies van je motivatie en dat je er over denkt om te stoppen.
Persoonlijk zou ik dat erg jammer vinden, ik maak altijd veel gebruik van je site en ben altijd zeer dankbaar voor wat ik vind.
Aan jou kant van de computer merk je daar niks van dat snap ik.
Bij deze, heel erg bedankt voor al het werk wat je al 12 jaar in deze site stopt.
Ik hoop dat je je motivatie terug mag vinden en dat deze mail daaraan meewerkt.
Als ik wat voor je kan betekenen, hoor ik het graag.
Met vriendelijke groet,
Marjanne

2

Re: Opheffen Graftombe

Willem stoppen ?? nee toch.
Ik ben laat met  t lezen van dit bericht.
Dank voor alle prenten Eerst denk ik zonder bedankje 
Moest even uitvinden hoe het werkte
Maar later altijd een bedank gezonden.
Veel is ondankbaar in het leven.
Maar weet dat ook ik U bijzonder dankbaar ben.
Mijn late "DANK U WEL"
Rie 1946

3

Re: Opheffen Graftombe

Wellicht een optie om de werkwijze aan te passen zodat niet alles hoeft worden verzonden door één persoon. Wellicht de werkwijze zoals die op Online-begraafplaatsen.nl wordt aangeboden de oplossing. Nu kun je vaak een aantal dagen niet aanvragen omdat de beheerder er niet is. Dit is zonde als je in een onderzoek zit.

Neemt niet weg dat ik een enorme waardering heb voor de beheerder hoe hij zijn website beheerd! Compliment!

Leef je leven zoals jij dat wilt!

Re: Opheffen Graftombe

Hallo Willem, ik wil je laten weten dat ik heel veel waardering heb voor het initiatief van Graftombe. Jouw site staat boven aan mijn lijstje als ik op zoek ben naar graven van familie, en heb hier vaak met succes foto’s van gekregen. Ik heb nooit een antwoord gestuurd op de foto’s die ik heb gekregen, maar ben hier altijd zeer dankbaar voor. Dank u wel. smile