1

Onderwerp: Gegevens missen

Hoi even een vraag ik zit toevallig net op deze site (gevonden via bericht in onze krant hier) en dacht direct even kijken en erg leuk alleen nu heb ik direct een opmerking.

Ik heb even gekeken op de gegevens van onze begraafplaats in Meeden (Gem. Menterwolde prv. groningen) want wou even kijken naar wat er bekend was over mijn vader en opa/oma en een oom.

Nu wil het feit dat ik van mijn vader heb gevonden (gegevens kloppen) en dat van mijn ope en oma ook alleen mijn oom mist..nu wil het feit dat mijn oom op dezelfde plek ligt als mijn opa en oma (zoon van hun) het is een graftombe waar 3 man liggen. Mijn opa is zelfs 2x vermeld en mijn oom dus niet..waar kan ik de goede gegevens aangeven?? (datum geboorte, overlijden en naam?).

mvg e. mulder

2

Re: Gegevens missen

Hallo Mulder,

Een beetje vreemde zaak.
Ik heb beide foto's even opgevraagd.
Foto 987 is van Berend mulder met geb. en ovl. datum en echtgenoot
(toen in ieder geval nog levend).
Foto 785 is dezelfde steen plus een halve steen van een Mulder (jouw oom denk ik)
die is geb. 1944 en ovl. 1955 lees ik met moeite.
Geen andere Mulder in Meeden in het bestand.
Zodat opa Mulder en oma er ook niet in staan.

Mocht je een digitale foto hebben dan kan je die naar
w.hovinga@home.nl  sturen.
Of iemand anders zou die kunnen maken en opsturen.
Jammer dat het niet kompleet is.
Voor mij is een retourtje ca. 150 Km. toch wat te ver weg.

Groeten
Cor

3

Re: Gegevens missen

hoi,

sorry ik had er bij moeten vermelden dat het niet om Mulder maar Molema gaat (van mijn moeders kant. Mijn fout het gaat dus om opa en en oma Molema en mijn oom die ook molema heet

987 is mijn vader ja en 785 is ook mijn vader en echtenote is mijn moeder maar die leeft nog..die steen er naast is ook toevallig een mulder (de vrouw die daar ligt was een mulder maar geen familie  en ook overleden in 1995 en niet 1955 maar is lastig te lezen das waar..).

Het gaat om foto ID 851...daar staan (ik heb de foto nog niet ..wil ik morgen doen, heb foto van vader wel binnen) als het goed is 3 namen op...aangezien mijn opa 2x in het ebstand voorkomt denk ik dat daar iest mis is gegaan.


Bedankt voor je antwoord en moeite en excuses dat ik vergeten ben door te geven dat het de naam van mijn moeders kant moet zijn.

4

Re: Gegevens missen

Dag E. Mulder,

De halve steen die Cor met wat moeite kan lezen is foto-id986 of te wel Jos Mulder 1944-1995 (naam echtgenoot laat ik even achterwege hier).  Als je mij kunt aangeven om wie het precies gaat en wat de naam van je oom is die je mist, kan ik proberen of ik kan achterhalen waarom hij niet vermeld wordt en eventueel alsnog een foto maken volgende week.

Je kunt een berichtje sturen naar kruizinga. anneke @ gmail.com (zonder spatie's) 

gr.
Anneke (vrijwilliger begraafplaatsen Menterwolde)
http://www.genealogiekruizinga.nl

5

Re: Gegevens missen

Dag Mulder,

Sorry onze berichtjes kruisten elkaar net denk ik. Waarom je oom Roelf niet vermeld word op Graftombe weet ik niet maar hij staat wel in mijn excellijst en op mijn website. Misschien ergens iets verkeerd gegaan met de overdracht van excel naar de database van Graftombe?

Misschien kunnen Cor of Willem deze aanvulling alsnog plaatsen.

meed851 Molema Roelf 1-6-1943  24-2-1989

gr.
Anneke

6

Re: Gegevens missen

Hallo Mulder,

Eerst heb ik de foto opgevraagd.
Daarna kon ik het aanpassen.
Het staat er nu goed op.

Groeten,
Cor

7

Re: Gegevens missen

Hoi,

Cor en Anneke beiden heel erg bedankt en het ging dus om Roelf Molema. Super dat jullie zo snel en adequaat antwoord geven en dingen regelen smile  Het viel mij op dat er wat miste dus vandaar mijn vraag. smile

mvg en succes met deze keureige site

8

Re: Gegevens missen

Mulder,

Dank je wel voor het kompliment.
Leuk om te lezen.

Groeten,
Cor

9

Re: Gegevens missen

Hallo,heb jullie site toevallig op internet gevonden en wilde kijken naar de begraafplaats van mijn opa,maar iedereen die ik kende staat er met naam en plaats op behalve mijn opa.Hoe kan dit?Hij ligt op het urnenveld op de papyrussingel te maastricht :H.Heutz geb.20-02-1934 en overleden in 2007.Hele goede site verder,wilde tot we ook in het buitenland konden zoeken want een broer van mijn opa ligt in Montpellier en omdat we op vakantie gaan naar spanje wilde we ook daar eens langs gaan.Weet u soms hoe ik dit te weten kom.Alvast bedankt.MVG Dave

Re: Gegevens missen

Hallo Colin.

De foto's zijn gemaakt in augustus 2007.
Waarschijnlijk is hij na die tijd bijgezet.
Kan je verder niet helpen over dergelijke sites in het buitenland.

Groet, Willem

Wie werkt maakt fouten wie niet werkt ook zelfs ik.

11

Re: Gegevens missen

Dave,

Voor het zoeken in Frankrijk even Googlen naar:
Montpellier cimeriere  (kerkhof)
Montpellier sepulture (begraafplaats).
Of een vraagje stellen via:
www.rijerkerk.net
Cock Rijerkerk woont in Frankrijk, maar je kunt
gewoon Ned. gebruiken.

Gr.
Cor