26

Re: Vernieuwde website

Ik zou gaarne graffoto 960 van Haren, Eshof 1 (Willem Abbring) per email van u willen ontvangen.

Vriendelijke groet, Pait.

Re: Vernieuwde website

Hallo Steffan,
Het ziet er zeer goed uit. Een oogt een heel stuk rustiger dan de voorgaande site. Mijn complimenten bij deze.
Vriendelijke groet,
Martin

Meten is weten, gissen is missen

28

Re: Vernieuwde website

Allereerst mijn complimenten voor de website, het is duidelijk te zien dat hier veel passie in gestopt wordt! Ik zag alleen dat in het menu Informatie op zichzelf geen link is, misschien is het handig dit wel gewoon naar http://www.graftombe.nl/page/info te laten verwijzen, mijn vermoeden is dat dit nu niet door een ieder begrepen wordt (het pijltje veranderd wel naar een handje namelijk).

29

Re: Vernieuwde website

Fopper,

Via informatie naar:
Algemeen (= bovenstaande link)
Vrijwilligers
In Bewerking

Een verandering zou kunnen zijn het woord Algemeen te
vervangen door bijv: Wat is graftombe.nl
Dekt misschien wat beter de lading.
Dat het pijltje een handje wordt vind ik geen bezwaar

Maar dat laat ik aan W.Hovinga over om daar een
beslissing over te nemen.


Cor

30

Re: Vernieuwde website

Een beter dekkende titel zou ook een mogelijkheid zijn, maar ik had het vooral over de link die niets doet. Het is meer een usability dingetje, door het feit dat je een handje ziet verwacht je dat je er op kunt klikken. Ik denk dat het makkelijk op te lossen is daar een link toe te voegen waar nu het hekje-teken staat en te verwijzen naar de meest logische pagina die je zou verwachten als je op informatie klikt. Ik weet het dat het muggensiften is, maar ik ben van mening dat dit soort erg kleine dingetjes het gebruik van een website kunnen verbeteren.