1 Laatst bewerkt door silvana (12-05-09 21:22:32)

Onderwerp: Familie Raaijmakers

Hallo,

ben op zoek naar informatie over de Familie Raaijmakers uit Woensdrecht.
Mijn overgrootvader was Franciscus Raaymakers en mijn overgrootmoeder Dymphina Magiels.
Kan iemand mij iets vertellen??
Silvana

2 Laatst bewerkt door silvana (16-05-09 00:50:57)

Re: Familie Raaijmakers

janszeemering schreef:

Hoi Silvana;

Volgens www.genlias.nl is Franciscus Raaijmakers geb. te Woensdracht op 08-01-1900 te Woensdrecht gehuwd met Dympha Maria Magiels geb. te Woensdrecht.

Franciscus was een zoon van Petrus Johannes Raaijmakers en Adriana Maria Brugmans.

Dympha Maria was een dochter van Johannes Magiels en Catharina Cornelissen.

Als je deze namen in typt bij www.Genlias.nl  kom je zeer beslist weer verder (heb ik gezien).

Als dit niet is wat je wilde weten, dan zul je je vraag verder moeten specificeren, anders kunnen we je niet verder helpen.

Groetjes Jans

3

Re: Familie Raaijmakers

Hallo Jans,

weet niet of ik het zo goed doe maar hoop het wel.
Moet inderdaad mijn vraag beter formuleren maar wist niet zo goed hoe.
Ik ben zeer benieuwt of er mensen zijn die iets weten over mijn overgrootvader en oma.
Ben ook zeer benieuwt of er nog familieleden leven die mij nog iets kunnen vertellen over hun.
Ook ben ik benieuwt hoe het komt dat Franciscus Raaijmakers zijn graf er nog staat.
Hij is overleden in 1966.
Verder ben ik zeer benieuwt naar zijn beroep,en ik weet niet goed hoe ik daar achter kan komen,moet ik daarvoor naar Brabant??
Ik wil eerdaags naar het kerkhof in Woensdrecht en daar rondlopen en de roots van mijn moeder zoeken.
Zoals je ziet ben ik zeer benieuwt naar mijn achtergrond,in ieder geval hartstikke bedankt voor jou reactie,ik heb inderdaad veel gevonden.

Groet,
Silvana