1

Onderwerp: ruiming graven alphen a/d rijn en aarlanderveen

in de krant (9/5) stond dat binnenkort graven op de Oosterbegraafplaats, Begraafplaats Buitendorp en begraafplaats Aarlanderveen, op de ruimingslijst staan.
Ik bewaar nog even het artikeltje welke graven precies, wie de nrs wil hebben kan contact met mij opnemen.

Patricia

Re: ruiming graven alphen a/d rijn en aarlanderveen

Hallo Patricia.

Hoop dat er iemand daar in de buurt foto's wil maken van de graven die geruimd worden.
Dan is er in ieder geval nog een foto van het graf.
Mocht er iemand zijn dit dit op zich wil nemen  dan houd ik me aan bevolen voor die foto's.
Bij voorbaat onze hartelijke dank

Willem

Wie werkt maakt fouten wie niet werkt ook zelfs ik.

3

Re: ruiming graven alphen a/d rijn en aarlanderveen

Ik kijk of ik in de mogelijkheid  ben om dit te doen. Laat je weten als ik het doe.

Patricia

4

Re: ruiming graven alphen a/d rijn en aarlanderveen

Tot 1 juni dit jaar blijven de grafmonumenten bewaard, daarna worden ze vanaf  die datum tot 1 jaar geruimd.
Ik heb dus nog even de tijd, maar wil toch een begin gaan maken samen met wat mensen hier uit de buurt.

Bij deze ga ik mijn best doen! zodra de foto's gemaakt zijn stuur ik of iemand van ' mijn team' ze door.

patricia

5

Re: ruiming graven alphen a/d rijn en aarlanderveen

ik heb ondertussen wat foto's gemaakt, maar ben er ook achter gekomen  via de site van graftombe dat er nog iemand anders met deze begraafplaats bezig is, alleen ik kan geen contact met die betreffende persoon maken. Het zou jammer zijn als er extra werk wordt verricht. Tot die tijd bewaar ik mijn foto's nog even en wacht tot diegene toch nog reageert op mijn mail.
Heb trouwens nog niet alle graven op de foto gezet. Hopelijk reageert diegene snel, want vanaf juni kunnen ze worden geruimd.
Of misschien leest diegene dit berichtje op het forum.

Patricia