1

Onderwerp: alle graven van Glanerbrug (0v) geplaatst?

Hallo, ik heb een vraagje.
Indien er op de site van graftombe, een foto staat van het betreffende kerkhof en bij de laatste update (van 15-10-2008) en er staat achter de naam van het kerkhof vermeld " status : geplaatst". Wil dit dan zeggen, dat alle graven van dit kerkhof zijn  terug te vinden? Behalve de meest recente natuurlijk.
Ik heb nl voor de begraafplaats van Glanerbrug twee verwanten proberen te zoeken, die vond ik niet terug. Maar iemand anders die er in de buurt woont, is er onlangs langs geweest en heeft wel deze  verwanten gevonden. Kan dit kloppen, dat dus nog niet alle graven gefotografeerd zijn? Hoe kan ik dat dan zien als dit nog niet gebeurd is?

patricia

2

Re: alle graven van Glanerbrug (0v) geplaatst?

Patricia,

Er staat inderdaad geplaatst, en boven de namen staat ook geen vermelding van niet kompleet o.i.d.
Dan zou deze begraafplaats "klaar" moeten zijn.
Er zal dus iets fout gegaan zijn bij het fotograferen of het intypen.
Vergeten te fotograferen, kan voorkomen als niet alle graven netjes in rijen liggen.
Zelf heb ik gemerkt dat ik wel eens vergat een foto te maken bij een slecht leesbare steen,
was dan denk ik te druk geweest met het ontcijferen en inspreken op de cassetterecorder.
Of de foto niet opgeslagen in de kamera.
Of afgeleid door iets anders.
Of ????
Maar dit is nu niet meeer te achterhalen en het waarom doet er ook niet echt toe.
Om het te herstellen gelieve de ontbrekende foto's naar de webmaster te sturen met vermelding
van waar deze thuis horen.

Met Glanerbrug heb ik niets te maken gehad.
Het zijn dus maar veronderstellingen van mij.

Groeten, Cor Seinstra
afd. P.R.