1

Onderwerp: inlogproblemen

Het lukt me niet om in te loggen met mijn gebruikersnaam en het nieuwe wachtwoord.

Re: inlogproblemen

Hallo Marja

Heb je een mail gestuurd.

Groet , Willem

Wie werkt maakt fouten wie niet werkt ook zelfs ik.

3

Re: inlogproblemen

Hallo,

Het lukt mij ook niet om in te loggen. Meerdere keren geprobeerd, krijg echter steeds de melding "inloggen mislukt. letop! gebruikersnaam en wachtwoord zijn hoofdletter gevoelig"
Weet alleen zeker dat ik ze goed invul.

Help!

Gr. Martijn

4

Re: inlogproblemen

Ik kan niet meer inloggen met mijn bestaande Gebruikersnaam en Wachtwoord wat toen van jullie mocht ontvangen.
Dat ging altijd prima.
Maar helaas nu kom ik er niet meer in en als ik zeg wachtwoord vergeten kom ik ook niet verder. Opnieuw laten registreren wil ook niet want het email adres bestaat al en dat klopt ook wel wat ik sta ingeschreven.
Ik begrijp dit niet meer doe ik iets fout of is er iets veranderd.
Kunt u mij helpen met dit probleem.
Ik weet niet of deze kolom hier voor kan worden gebruikt maar ik weet het niet meer.
Voor het laatst foto's gekregen 31-3-2009, 13.41 uur, en nu lukt het niet meer.

Met vriendelijke groet Maaike Dijkstra.

5

Re: inlogproblemen

Geachte Dames / Heren,

IK heb u gemaild dat ik een nieuwe start wil maken met een nieuwe gebruikersnaam en een nieuw wachtwoord. Uw antwoord hierop was een  mail waarin ik de genoemde gegevens moet invullen maar ik krijg dan als reactie dat de gebruikersnaam Taekle Wielsma al bezet is. Als ik een andere gebruikersnaam (T.C.Wielsma) invul wordt gemeld dat het door mij opgegeven e-mailadres al in gebruik is. Dat kan ik uiteraard niet veranderen. Kortom, ik bevind mij in een vicieuze cirkel.
Is op mijn probleem een persoonlijk antwoord mogelijk of krijg ik weer een mail waarmee de hele zaak opnieuw (uitzichtloos) begint?
Uw reactie zie ik tegemoet.
Vriendelikke groeten,
T.C.Wielsma

Re: inlogproblemen

Hallo

Kan geen naam meer vinden met die gebruikersnaam.
Dus waarschijnlijk is die wel verwijderd.
Dan zou je een nieuw account kunnen aanmaken.
Nu kan het zijn dat je de cookies van je computer moet verwijderen.
Stuur mij anders even een mail naar w.hovinga@home.nl
Dan kan ik na kijken of je mail adres er nog instaat.

Groet, Willem

Wie werkt maakt fouten wie niet werkt ook zelfs ik.

7

Re: inlogproblemen

hallo,
ik heb me ook aangemeld bij deze site,
als ik dan mensen opzoek van mijn familie
en ik extra informatie wil zoals er onder staat,
krijg ik dat niet te zien ,
terwijl ik ingelogt ben blijf ik de tekst : *¹ Gegevens van recent overleden personen worden niet weergeven op het openbare gedeelte van graftombe.nl. Klik hier om in te loggen.  Te zien.

Groetjes Chantal.