1

Onderwerp: Ik krijg geen foto's

Hallo

Ik wil even melden dat ik meerdere malen foto's heb opgevraagd maar dat ik deze niet ontvang. Het gaat om de volgende foto's:

Er zijn 7 namen gevonden
Overledene
      Fotonr.     begraafpl.     Naam     Achternaam     Geb.datum     Geb.plaats     Datum overl.     Plaats overl.     Meer informatie
    204     Woensdrecht oud (NB)     A. C.     Mous                     Details   
    235     Woensdrecht oud (NB)     Antonius     Mous     27-09-1893     Woensdrecht     03-12-1953     Woensdrecht     Details   
    194     Woensdrecht oud (NB)     Antonius     Mous                     Details   
    238     Woensdrecht oud (NB)     Jacobs M.     Mous                     Details   
    236     Woensdrecht oud (NB)     Joannes     Mous     22-12-1856         20-01-1937        
    117     Woensdrecht oud (NB)     Philomena M.     Mous     03-09-1928         16-06-1989         Details   
    118     Woensdrecht oud (NB)     Philomena M.     Mous     03-09-1928         16-06-1989         Details   


Weet iemand misschien waar dat door komt?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, want ik zou dolgraag de foto's willen hebben, het gaat hierbij om mijn overgrootopa.

Met vriendelijke groet,

Mous

Re: Ik krijg geen foto's

Goedemiddag Mous

Je moet wel een beetje geduld hebben.
Dit word allemaal handmatig gedaan.
Inmiddels heb je de foto's al binnen.

Vrg, Willem

Wie werkt maakt fouten wie niet werkt ook zelfs ik.

3

Re: Ik krijg geen foto's

Hallo Willem,

Ik heb deze foto's ook maanden terug opgevraagd, maar zonder reactie. Ik neem aan dat het niet zo lang duurt. Dus vandaar deze reactie omdat ik de foto's heel graag wil hebben en ik het meerdere malen heb opgevraagd zonder reactie. Ik dacht dat er iets fout gegaan was.

Maar iedergeval heel erg bedankt voor de foto's! Ik ben er heel erg blij mee.

Met vriendelijke groet,

Mous

Re: Ik krijg geen foto's

Mous

Als je normaal gesproken binnen de 24 uur geen foto's hebt.
Dan is er wat fout gegaan in de meeste gevallen een fout mail adres.
In veel gevallen krijg je de foto's zelfs binnen de 10 minuten.
Maar ik ben ook wel eens weg en dan duurt het wat langer.
Maar het streven is om het de zelfde dag nog te versturen.

Vrg, Willem

Wie werkt maakt fouten wie niet werkt ook zelfs ik.

5

Re: Ik krijg geen foto's

hallo administrator willem,na te zijn ingelogt en mijn wachtwoord heb gegeven kom ik niet verder krijg steeds een foutmelding,wat te doen,gr g.stuiver.

Re: Ik krijg geen foto's

Hallo Gerrit

Waarschijnlijk doe je toch niets verkeert.
Je komt hier ook op het forum.
En als je hier kunt komen kun je ook foto's bestellen.

Vrg, Willem

Wie werkt maakt fouten wie niet werkt ook zelfs ik.

7

Re: Ik krijg geen foto's

Gerrit.

Het werkt goed, want ik heb net zelf een foto opgevraagd.
En die had ik zeer vlug binnen als Email bijlage.
Dus nogmaals proberen
Cor. afd. P.R.