Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.


Plaats nieuw antwoord

Forum van graftombe.nl » Welkom » op zoek naar familie graven » Plaats nieuw antwoord

Plaats nieuw antwoord

Schrijf en plaats uw antwoord

Toegestaan: BBCode Afbeeldingen Smilies

Alle velden met %s moeten ingevuld zijn.

Benodigde informatie voor gasten


Verplichte informatie

Topic review (newest first)

6

thoogewerf schreef:

Graag een graf op selwerderhof Groningen van Frouke Vogels wordt gezoch

5

Graag een graf op selwerderhof Groningen van Frouke Vogels wordt gezoch

4

Ben op zoek naar het graf van H Wijnbergen uit Heerlen .Ik heb een foto van zijn auto uit 1924 De foto is gemaakt in 1931 in oisterwijk NB

3

Heel erg bedankt, het brang zoveel geluk om een foto te zien. We hopen op een bezoek aan de Nederland te komen in de nabije toekomst en tenminste weten we waar haar graf is ..

Cant genoeg bedanken, ik denk dat je wel gelijk als mijn grootmoeders graf nog niet oud genoeg zou kunnen zijn voor records.

Cant genoeg bedanken

Groeten uit Australië smile

Amanda

2

Hallo Amanda,

Het Nederlands is prima te begrijpen.
De foto van Annie Kiffen zal ik per email sturen.
Als geboortedatum lees ik 30-03-1944 dus niet 1946.
Overlijden is volgens mij 15-12-1947, heb ik niet
in een archief kunnen vinden.

Van Dirkien heb ik geen graf gevonden.
Crematie zou kunnen.
Bij uitstrooien van de as blijft er geen informatie over.
Van haar geboorte- en overlijdensjaar zijn de archieven
nog niet openbaar.

Groetjes vanuit Nederland,


Cor

1

Hoi, vroeg me af of iemand me kon helpen mijn auntys en oma's graf te vinden. Eventueel met foto's als goed, Hoop dat dit zinvol als ik vertalen als ik woon in Australië en mijn vader migreerde hier toen hij 12 was.

Ik heb mijn auntys informatie op uw site gevonden .. Haar naam is annie kiffen, Begraafplaats Almelo algen, Geboortedatum 30-03-1946, datum van overlijden 25-12-1947 alhoewel mijn zus heeft het 24/12/1947 als haar dood. Foto nr. 0300

De naam van mijn oma is Dirkien Venema / Kiffen 1920 - 1992, was ze in haar 80's .. mogelijkerwijze 82 jaar oud. reisde ze terug naar Nederland en wordt daar begraven, maar we weten niet waar ze nu is.

enige hulp of informatie wordt apreciated

Amanda

Forum van graftombe.nl » Welkom » op zoek naar familie graven » Plaats nieuw antwoord