1 Laatst bewerkt door kayashira (16-05-17 20:17:28)

Onderwerp: Christina en Errit Schoenmaker

Ik ben op zoek naar het graf van mijn nichtje Christina schoenmaker en haar vader mijn oom errit.

Christina is rond 1980 verongelukt in valthermond. Haar vader is niet zo lang daarna overleden.

Zij moeten volgens mijn vader begraven zijn in Valthermond.
Alleen als ik hier zoek op deze site zoek kan ik ze niet vinden.

Kan het zijn dat ze daar toch begraven liggen zonder dat het op deze site te vinden is?

Of is er iemand die mij meer over Christina en of oom errit kunnen vertellen?

2 Laatst bewerkt door E.L.Smit (17-05-17 08:50:59)

Re: Christina en Errit Schoenmaker

http://www.delpher.nl/nl/kranten/view?q … 21%3Aa0132

Hier een artikel over het ongeval.

3

Re: Christina en Errit Schoenmaker

Super bedankt voor dat artikel!
Ben al heel lang opzoek naar meer informatie en zo ver nog nooit gekomen.
Mijn vader is inmiddels 83 en weet er ook niet meer zo veel van. Verder is er niemand aan wie ik het zou kunnen vragen.

Ik was pas 2 toen zij is verongelukt dus heb haar helaas niet gekend. Althans kan me niks meer van haar herinneren.
Wat ik wel weet is dat de dader later alsnog is opgepakt en te veel  had gedronken.

Kan het zijn dat ze toch in valthermond is begraven zoals mjin vader zegt zonder dat ik het hier kan vinden?

4

Re: Christina en Errit Schoenmaker

De begraafplaatsen van Valthermond  zijn nog niet klaar

Valthermond-Oost    Henk Zanting    mee bezig       
Valthermond-West    Henk Zanting    mee bezig

5

Re: Christina en Errit Schoenmaker

Ok dank je.

Ben vanavond wezen kijken maar Het is best groot en door mijn hooggevoelighied heb ik besloten om terug naar huis te gaan.
Mijn man gaat een deze dagen met mij mee zodat we samen kunnen kijken en ik wat sterker sta.
Maar ben a heel blij met de info die ik hier heb gekregen.

6

Re: Christina en Errit Schoenmaker

Helaas. Zijn vanavond wezen zoeken op de begraafplaats waarvan mijn vader zei dat christina begraven lag. Hier lag ze helaas niet. Toen nog een andere begraafplaats bezocht ook in valthermond maar ook hier zonder resultaat. Er is nog 1 waar we nog niet zijn geweest en waar we binnenkort nog even gaan kijken maar heb er geen vertrouwen meer in.
Heb ook via deze site op achternaam gezocht waarbij ik alle graven door heel nederland kreeg maar ook hier staat ze niet bij.
Mijn vaders gezondheid laat het op dit moment ook niet toe om verder te vragen. En geen idee bij wie ik het kan vragen nu. Ook van mijn oom errit loopt nu alles dood.

7

Re: Christina en Errit Schoenmaker

Heb je al bij de gemeente Borger-Odoorn gevraagd?
https://www.borger-odoorn.nl/home.html


Postadres
Postbus 3
7875 ZG  Exloo

T  14 0591
F  (0591) 53 53 99
E  gemeente@borger-odoorn.nl

Bezoekadres
Hoofdstraat 50, Exloo